sâmbătă, 12 aprilie 2014

Simplu decor

~ Irealul devine real atunci când priveşti din prisma mea... De aceea, asta arată ceva:

În această lume efemeră
Condusă de o simplă himeră,
Metamorfozată de timp,
Simplificată-n anotimp,
În această continuă schimbare:
Vânt, valuri şi mare,
Adâncuri ale pădurii ascunse,
Imagini ale gândurilor pătrunse
În non-timp şi spaţiu, illo-tempore,
Artistic, colore, sonore...
Aici, pe acest Pământ trecător,
Locuim noi, pe-acel "mare picior"
Şi, nu întâmplător
Aparţinem acestui decor.

~ Şi totuşi, realul poate fi privit şi în mod ireal, asta dacă priveşti totul dintr-un alt unghi... O lume a mea a fost creată în interiorul sufletului meu... Aproape nimeni nu poate pătrunde sau înţelege anumite "schimbări ale vremii" care se petrec acolo mai mereu... Dar aşa sunt eu: mulţumită până la capăt de mine, de ceea ce sunt, de ceea ce însemn, de ceea ce am şi de toate momentele în care Dumnezeu m-a inspirat să scriu. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu