marți, 24 septembrie 2013

Tema la română. ~ Adânc în suflet

    Întotdeauna mi-am dorit să fiu altfel, să nu fiu încadrată de nimic şi de nimeni, să nu am limite. Am fost binecuvântară cu nişte părinţi minunaţi care m-au susţinut şi ajutat în toate chestiile pe care le-am încercat şi încă mă susţin indiferent de cât de nebunesc ar suna ce-mi propun. Am vise mari, vise care nu pot fi cuprinse în câteva cuvinte, aşteptări mari de la viaţă, planuri mari de viitor… Singura problema, ca să zic aşa, e că nici eu nu ştiu exact ce vreau. Mă cunosc, dar totuşi nu ştiu în ce măsură, mai am multe de învăţat şi sunt conştientă de asta. Am fost învăţată să visez, asta am facut, asta fac şi asta voi face. Cred cu tărie că nimic nu mă poate opri şi, aşa cum mi-a spus cineva, doar eu îmi pot sta în cale şi nu am de gând să fac asta. Îmi doresc să îmi ridic nivelul cunoştinţelor tot mai mult în fiecare zi. Unele cuvinte înseamnă aşa mult pentru mine, fără să-mi dau seama. Citesc cu o curiozitate şi o plăcere extraordinară diferite lucrări de genul  
"Toamna-şi scutură frunzele ruginii îmbrăcând glia rece cu aripi frânte de înger căzut. Sufletul meu cântă armonia naturii stinse pe strune de emoţie rătăcită, pierdută în negura unei veri demult apuse…. Lacrimi reci de ploaie de toamnă îmi brăzdează obrajii palizi adunând răsucite sub barbă degete împletite de apă sărată." care mă lasă mască. 
    Trebuia să-mi descriu visele, preocupările şi pasiunile… Ei bine, arta e o mare parte din viaţa mea. Nu mă pot imagina altfel. Fără muzică, desen, dans, parcă lumea mea nu e la fel, totul ar fi un deşert amar al plictiselii, o viaţă fără culoare petrecută non-stop pe facebook. Fără arta, lumea mea nu ar mai fi la fel, şi-ar pierde culoarea, ar păli, s-ar dărâma. Fără să-mi exprim gândurile prin scris… Nu cred că aş rezista! Dar în altă ordine de idei, pasiunile mele sunt chitara electrică, pianul şi (cântatul cu) vocea, în materie de muzică. În rest desenul în creion, nu mă dau în vânt prea mult după pictură, îmi place să învăţ lucruri noi şi diferite, de aceea mi-am propus să învăţ chineză sau japoneză anul acesta, după cum am posibilitatea. Sincer, îmi las imaginaţia să zboare departe, pe alte meleaguri, şi atunci când pur şi simplu nu-mi găsesc cuvintele ca să dau grai gândurilor, mă exprim prin dans. 
   Sunt simplu Raluca. Acestea fiind spuse, sper că mă cunoaşteţi mai bine acum încât să puteţi spune şi voi că „E-un cântec tot ce sunt”.


                                                            "I'm Not Going To Spend
                                                                           My Life Being A Color" 
                       cuz' if you've been born ORIGINAL, why do you want to die like a copy?!

"It Don't Matter If You're
  Black Or White"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu