vineri, 9 mai 2014

Liber

Libertate.
Pe timp de zi, dar mai ales de noapte.

Liber în versuri scriu,
Nu mă reţine nimic.
Şi într-o zi, da, ştiu!
Totul va fi unic.

Încearcă să găseşti înţelesul
Versurilor mele,
Şi, da, abia atunci
Eşti critic de 5 stele.

Versurile-mi aripi au,
Îmbrăcate-n foc.
Şi crede-mă, chiar vreau
Emoţii să dezgrop.

Am libertate-n Artă!
Exprimare curată, nu deşartă.
Pe aripi de vânt purtată,
În note-napoiată

Pe Pământ.

Deşi aş vrea să stau să va mai cânt.
Oricând, atât de liberă zbor!
Cobor de la simplul decor,
La soarele trecător,
Dar nu ignor
Ceea ce poate să devină uimitor.

Zâmbesc. Şi printre lacrimi câteodată.
Interesant, oameni noi, culori aşteaptă.
Liberă să dau lumină acoperirii-ntunecată
Să dea suflet inimii criptată.

Stau pe un nor pufos,
Mă uit în jos...

Hey! Voi, muritorii!
Jucaţi cum vor domnitorii
Întunecaţi şi îmbrăcaţi în lumina nopţii.
Nu ştiţi să vă împotriviţi sorţii?

- Zâmbiţi! Mă adresez vouă, direct!
Mă uit la voi, la jos, discret.
Zâmbiţi de Fericire Nouă!
                   Libertate vouă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu