sâmbătă, 14 februarie 2015

Cine nu adoră ziua îndrăgostiţilor?

Notă personală: Nu cânta după ce ai mâncat o bomboană acră (în special "warheads")!

Mă gândeam despre ce pot scrie azi... Păi, subiectul zilei!
Două chestii:
1. Ori eşti îndrăgostit
2. Ori nu eşti.
Oricum ar fi, dragostea pluteşte-n aer şi oricine o poate simţi, nu? Nu?
Înafară de mine :))). Adică mno... Dragostea familiei şi puţinilor prieteni îmi ajunge. Mai plusăm şi profa de info care mă sună în weekend să se asigure că se bazează pe mine. Altceva? Nope...
Ştii... Eu am câteva principii... Unele sunt flexibile, altele nu. Ce e bătut în cuie e 1 Corinteni 13. Am aflat azi o chestie... "To fall in love", expresia americană înseamnă concret: mergi pe stradă şi cazi într-o groapă pe care n-ai văzut-o. Nu mai poţi ieşi, iar după un timp nici nu mai încerci, pentru că îţi dai seama cât de frumos este acolo. Îndrăgostiţii, să o luăm aşa, sunt ăia doi care atunci când ies cu grupul în oraş stau numai ei oricum, ca şi când nu ar face parte din grup. Sunt cei doi care îşi doresc să fie 24 de ore împreună, care uită să mănânce gândindu-se la celălalt, care caută tot felul de alinturi originale şi vrea să facă tot ce-i stă în putere să-şi facă jumătatea să se simtă iubită. Nu te regăseşti în ce am scris? Nu eşti îndrăgostit! PUNCT
În altă ordine de idei, tocmai ce am auzit o fază: cel mai nasol lucru de ziua îndrăgostiţilor e să te desparţi de cineva cu care nici măcar nu eşti împreună. Asta e o chestie... :S
Mno... Ce să vă mai spun despre dragoste? Probabil că veţi descoperi voi restul. Până atunci, ştiu din surse sigure (mama şi tata) că te poţi reîndrăgosti în fiecare zi şi de fiecare dată şi mai tare. Deci dacă iubitul/iubita nu vă fac să vă simţiţi aşa măcar din când în când... Înţelegeţi şi voi...

E 20:21. Cerul e plin de stele şi dacă ar fi fost nori ar fi fost în formă de inimioare! (Luaţi-o ironic).
O zi a lui Valentine - sau ce a mai rămas din ea - fericită! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu