marți, 10 februarie 2015

Maaamă, dar cât timp a trecut!

Un an nou fericit! (Deşi e februarie)
N-am mai scris... Adică am mai scris, dar nu pe blog... :(
Mi-am propus să intru şi să scriu de fiecare dată când am acces la calculator. (N-am nici cea mai mică idee cum pot posta de pe mobil, am încercat să intru şi nu-mi iese).

Luna asta, ultima lună a iernii, prima lună a primăverii, "luna dezgheţului", e plină de aniversări! Astăzi, mâine, poimâine... Tatăl meu, fratele meu, mintenaş vine şi Dragobetele (că tot suntem români). La mulţi ani tuturor sărbătoriţilor! Ce să vă transmit? Fericirea adevărată. Asta e perfect. :D
Vine olimpiada de psihologie... Mă gândeam să postez şi profilele psiho-sociale pe care le-am făcut. Şi să scriu şi rezumatele de la română. E o idee pe anul ăsta...
În altă ordine de idei, ninge! Şi ninge, şi ninge... Uite poze!
 Aici avem una bucată acoperiş de biserică. 
 Şi aici case sub zăpadă.
 Hihi...
 Braaad. (ieri)
 În spatele spatelui, fundal acolo jos, munţi înzăpeziţi.
Şi asta e una bucată Carla. :D 

Ok. Ne vedem curând! (Sper cât mai curând). Zi faină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu