duminică, 8 martie 2015

Bună zi minunată de duminică!

- Luaţi titlul cum vreţi. -
     Hei, lume! Azi e 8 martie! Băi ce a trecut primăvara! Ţin să le spun un cald "La mulţi ani" tuturor doamnelor şi domnişoarelor, sper să primiţi mai multă ciocolată ca mine! (Ţinând cont că am primit 2 de la musafirii de azi).
     După cum se vede vremea de afară, e soare şi fain! Deci cine merge la plimbare îmbrăcată frumos? Fiecare fată, femeie, mamă, bunică, fiică, nepoată, pentru că noi femeile merităm din plin răsfăţ măcar o zi specială pe an (dacă nu mai multe), de la băieţii/bărbaţii pe care îi susţinem şi ajutăm zilnic, nu?
     No bine, eu mă duc să-mi sun sora (care e mama minunată a unei fetiţe minunate), bunica (pe care o ador, e cea mai tare, şi în acelaşi timp mă enervează maxim cu atâţia bani pe care-i investeşte şi se supără când îi refuz - sau îi "uit din greşeală" la ea acasă -), mătuşa (a cărei zi de naştere fusă acum două zile), şi pe soţia fratelui meu, care e o profă super de română şi limbi la Iaşi. Love you girls!
     V-am pupat fetele, ne-auzim mai târziu. Vă las să vă uitaţi la ghiocei:

Da, e maxim stalker, o poză din grădina cuiva. :)))

3 comentarii: